TCL’in Türkiye’deki marka deneyimini güçlendirme stratejisi kapsamında, yaz sıcaklarına karşı geliştirdiği FreshIN 3.0 klimayı tüketicilerle buluşturmak için modüler “Cool Zone” deneyim alanını tasarladık.

Proje, TCL’in inovatif iklimlendirme çözümlerini şehir yaşamına entegre etmesini sağlarken, markanın teknoloji odaklı ve kullanıcı deneyimini önceliklendiren kimliğini de güçlü bir şekilde yansıttı. Eylül ayında İstanbul’da sona erecek yolculuk, TCL’in şehirleri serinleten marka konumunu pekiştiren etkili bir iletişim kampanyası olarak konumlandı.

TCL’in Türkiye’deki marka deneyimini güçlendirme stratejisi kapsamında, yaz sıcaklarına karşı geliştirdiği FreshIN 3.0 klimayı tüketicilerle buluşturmak için modüler “Cool Zone” deneyim alanını tasarladık.

Cool Zone

İstanbul’da başlayan bu yolculuk; İzmir, Antalya, Mersin ve Adana’da kurulan farklı noktalarda şehirlere serinlik ve enerji getirdi. Katılımcılar, FreshIN 3.0’ın sunduğu ferah hava akışını doğrudan deneyimleme şansı yakalarken, etkinlik alanlarında teknolojiyle bütünleşen keyifli bir atmosfer yaşadılar.

İstanbul’da başlayan bu yolculuk; İzmir, Antalya, Mersin ve Adana’da kurulan farklı noktalarda şehirlere serinlik ve enerji getirdi. Katılımcılar, FreshIN 3.0’ın sunduğu ferah hava akışını doğrudan deneyimleme şansı yakalarken, etkinlik alanlarında teknolojiyle bütünleşen keyifli bir atmosfer yaşadılar.

İstanbul’da başlayan bu yolculuk; İzmir, Antalya, Mersin ve Adana’da kurulan farklı noktalarda şehirlere serinlik ve enerji getirdi. Katılımcılar, FreshIN 3.0’ın sunduğu ferah hava akışını doğrudan deneyimleme şansı yakalarken, etkinlik alanlarında teknolojiyle bütünleşen keyifli bir atmosfer yaşadılar.

TCL’in Türkiye’deki marka deneyimini güçlendirme stratejisi kapsamında, yaz sıcaklarına karşı geliştirdiği FreshIN 3.0 klimayı tüketicilerle buluşturmak için modüler “Cool Zone” deneyim alanını tasarladık.

Proje, TCL’in inovatif iklimlendirme çözümlerini şehir yaşamına entegre etmesini sağlarken, markanın teknoloji odaklı ve kullanıcı deneyimini önceliklendiren kimliğini de güçlü bir şekilde yansıttı. Eylül ayında İstanbul’da sona erecek yolculuk, TCL’in şehirleri serinleten marka konumunu pekiştiren etkili bir iletişim kampanyası olarak konumlandı.

Proje, TCL’in inovatif iklimlendirme çözümlerini şehir yaşamına entegre etmesini sağlarken, markanın teknoloji odaklı ve kullanıcı deneyimini önceliklendiren kimliğini de güçlü bir şekilde yansıttı. Eylül ayında İstanbul’da sona erecek yolculuk, TCL’in şehirleri serinleten marka konumunu pekiştiren etkili bir iletişim kampanyası olarak konumlandı.

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.

Contra İletişim Hizmetleri Pazarlama Sanayi ve Ticaret LTD.ŞTİ.

KVKK ve Aydınlatma Metni

Meşrutiyet Mahallesi

Hrant Dink Sokak, No:62

Refik Bey Apartmanı D:12

şişli / istanbul

CONTRA CREATIVE

ınfo@contracreatıve.com.tr
0090 212 233 24 85

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.

Contra İletişim Hizmetleri Pazarlama Sanayi ve Ticaret LTD.ŞTİ.

KVKK ve Aydınlatma Metni

Meşrutiyet Mahallesi

Hrant Dink Sokak, No:62

Refik Bey Apartmanı D:12

şişli / istanbul

CONTRA CREATIVE

ınfo@contracreatıve.com.tr
0090 212 233 24 85

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.

Contra İletişim Hizmetleri Pazarlama Sanayi ve Ticaret LTD.ŞTİ.

KVKK ve Aydınlatma Metni

Meşrutiyet Mahallesi

Hrant Dink Sokak, No:62

Refik Bey Apartmanı D:12

şişli / istanbul

CONTRA CREATIVE

ınfo@contracreatıve.com.tr
0090 212 233 24 85

  • CONTRA CREATIVE AGENCY